dinsdag 3 januari 2017

folle lok en seine

Veel heil en zegen gewenst.

in het nieuwe jaar wilde ik weer even verder gegaan met mijn pompeblêden.


 patroontje opgezocht en de achtergrondstof...snijden met mijn nieuwe rolsnijmes die ik kreeg van een lieve vriendin...( hij snijdt goed Elza)
 en ik ging weer los...denkende aan Conny... ze was jaren terug op de bee aan het needle turn appliqueren  ... ik dacht toen dat zou ik ook wel willen leren , maar dat lukt mijn nooit!...
 Natuurlijk kun je dat leren zei Klaske en ze is meerder keren met me aan het oefen geweest...
nu moet je zelf verder oefen...oefen baart kunst...Oke... maar het schoot er vaak bij in...
maar mijn streven is om ooit de Blomkes en Flinterkes van Klaske te maken...
zo dwalen mijn gedachten langs de quiltmomenten die op tafel staan...
mijn speldenkussentje van Tineke
en de mok van Marlies en acht zo dwalend zit mijn eerste pompeblêd er op en heb ik de tweede gespeld.
lief, al die dingetje op tafel,. zo bijzonder en dankbaar voor de vriendschappen en leuke contacten die je met deze hobby krijgt.
Allemaal een fijn jaar toegewenst en het liefst zonder teveel narigheid
noflike dei\ fijne dag

5 opmerkingen:

  1. Jullie ook de beste wensen voor in het nieuwe jaar.
    En de quilt komt er hoor! Ooit!
    We worden toch 120!?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo gezellig jou blog weer te zien. Ook voor jullie Segen yn it Nijjier.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dappere poging, ik heb dat needle turnen opgegeven! Voor jou/jullie ook de beste wensen, dat het maar een goed jaar mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gelukkig en gezond 2017
    En heel veel Quilt plezier groetjes Jellie

    BeantwoordenVerwijderen